Spontan dag!

Idag kom min efterlängtade sovmorgon och jag måste erkänna att jag riktigt njöt av min frukost framför tv:n idag :) Dock tog jag tag i mitt liv runt elvatiden då jag drog med stackars Fliza på en långpromenad med både jogg- och fysinslag. Hon verkade dock tycka det var riktigt roligt och hoppade minst lika mycket som jag gjorde i fysövningarna, haha. Sen drog jag även med den gamla Alma på en tur runt byn och hon var inte lika lycklig över promenaden, men lite luft och nya dofter fick hon iaf så hon ska inte klaga :)
Cyklade sedan ner till Börjes konditori för att köpa fika då Minni, Lina och Lena skulle gästa Harplinge. Lena tror att vår mataffär här i samhället är i stil med barnen i bullerbyn och att det jobbar en tant med huckle där, ska man skratta eller gråta?? Tur hon fick uppleva vår mataffär så hon kan ändra uppfattning nu :) Blev en mysig eftermiddag tillsammans med mina skånska vänner och det är ju för väl att jag får återse dom redan imorgon!!

Dock har den här dagen innehållit otroligt mycket allergi, den värsta på några år faktiskt.. hoppas på förbättrning nu när vi åker till Köpenhamn för så här orkar jag ju inte ha det.. näsan rinner, ögonen rinner och allt kliar: INTE KUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback