POLEN --> Slovenien :)

  • En vecka i Polen är nu över...
  • ... den resulterade bla i en stukad fot...
  • ... massor med skratt, en del tårar, blod och...
  • .. många goda gofrys!
  • Slovenienvistelsen har börjat med fantastisk mat...
  • ... dock enorma portioner- tror våra matsäckar krympte i Polen!
  • Idag blev det hopp & spike på träningen, snart är jag tillbaka på allvar..
  • .. å det är bra med tanke på att jag levde i en rullstol under gårdagen ;)
  • Om 3 ynka dagar åker vi till Belgrad med tåg, "bara" en nio timmar lång resa :S
  • På tisdag kommer herrarna, dom skulle bara veta hur efterlängtade dom är...
  • ... tänk att få se nya ansikten och höra nya röster, underbart är det enda jag kan säga!!
  • Nu ska isen som ligger på min fot in i frysen och sen ska jag krypa till kojs, mys på det!

Nu vet ni att jag lever!!

Kommentarer
Anonym säger:

härligt! glöm inte att lägga nått mellan foten och isen bara..

2009-06-28 | 22:32:52
Falk säger:

och det var jag som skrev kommentaren.. :)

2009-06-28 | 22:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback