Jag lagar aldrig mat som innehåller potatis!!!

Idag insåg jag varför jag undviker potäterna i mina middagar: det tar så sjukt lång tid att skala och så finns det risk att man skär sig på den där potatisskalaren vilket både jag och lina lyckades med förra året!!! Dock blev middagen idag väldigt god så nu har jag lite pluspoäng hos mar och far vad gäller köksarbetet :D

Jag är fortfarande fruktansvärt trött och det kommer bli en tidig kväll för mig.. dock skall det hinnas med en kvällsfika och lite slöande i tv-soffan, sånt man aldrig kan få för mycket av när man är hemma :)
Morgondagen bjuder på min nya uppgift här i livet: SPONTANITET! Alltså finns det inga planer som helst för morgondagen men visst hoppas man på sol så man kan ta cykeln ner till stranden, men om det regnar blir det en kopp te under en filt tillsammans med min nya bok, också bra!

På torsdag är det äntligen dax för landslagsläger, lääääängtar!




                                                                                    Most of the time it´s great...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback