Jaaaaaaaaaa!!

HEMTENTAN ÄR INSKICKAD...... JAG HAR SOMMARLOV!!!!!


Nu sitter jag i skolan och har precis skickat iväg mina sista uppgifter och har nog inte riktigt förstått ännu att det faktiskt är sommarlov. Men tror nog jag kommer förstå det när jag ligger på bryggan nere vid Edsviken tillsammans med Sara och Lovan och lapar sol :D

Gårdagen var en dag med blandade känslor måste jag säga.. Dagen började i panik för att sluta på ett alldeles fantastiskt sätt. Paniken infann sig när jag insåg att mitt Wordprogram hade gått ut vilket innebar att jag inte kunde skriva på mina examinationsuppgifter. Som tur är har jag fantastiska grannar så jag tillrbingade 4 timmar framför Sebbes dator och sen kunde jag andas ut. Som belöning för mitt pluggandet gick jag ner till hallen och gymade, bollade med calle och önskade herrlaget glad sommar :)
Hem och laga middag och sen iväg till badberget med en stor godispåse och Sara som sällskap. Där satt vi några timmar och snackade strunt, njöt av solen och planerade massvis med besök under sommaren och nästa år. En sak är säker, jag kommer sakna Sara!
En person som jag också ofta saknar är ju Lena och kvällen avslutades faktiskt med lite mys hemma hos hennes föräldrar i Silverdal. Glada miner, skratt och allmänt trevligt var det då plötsligt strömmen gick. Den kom inte tillbaka på nästan 2 timmar och hela Sollentuna var som en spökstad. Tyckte allt det var lite obehagligt att komma hem och bara ha värmeljus som lös upp lägenheten.. Tur att strömmen kom tillbaka sen!!

Nu är det dax att åka hem mot Sollentuna igen och lägga mig nere vid vattnet och bli brun :) Sen ska jag ta tag i alla måsten, men först ska jag bara ta det lugnt och umgås med mina vänner!

Over and out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback