()

Idag vaknade jag upp och var tröttare än på länge och hade helt oväntat ont i knät.. mycket mtyckte jag då jag inte har ansträngt mitt knä sen i söndags. Hm, det kände väl bara för att göra sig påmind så jag inte råkar glömma bort det, haha. Började dagen med frukost framför en bra film och med två underbara hundar sovandes vid fötterna. Det är sådana stunder som gör mig lycklig!
En lugn start på dagen men sen kommer den fortsätta i ett något mer ökat tempo då det finns många post-it lappar att ta tag i en dag som denna! Först blir det en sväng till Ortopedtekniska för att se om dom har några skydd som kan passa mig, sen vidare till högskolan för att hämta ett antagningsbevis som skall postas till förbundet. Det hela avslutas med lite sistaminuten shopping inför resan. Jag tycker jag handlar och handlar inför den där resan men det finns alltid saker som saknas, suck suck suck! Dock får det bli en vaniljlatte på Espresso House också för att koppla av lite :)

Nu är det bara 2 dagar kvar till äventyret börjar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback