Sovmorgon :)

Äntligen fredag är ett känt uttryck men den här veckan spelar det ingen roll för fredag är som måndag och lördag är som onsdag, dvs de innehåller arbetspass på Ica Maxi. Men känslan av att det faktiskt är helg snart får en att må bra och vetskapen om att det snart är dags för en ny vecka mår man alltid bra av, iaf när veckan bjuder på så mycket skoj som nästa vecka gör =)

Igår avverkades 6 timmar på Maxi och eftersom de innehöll ett studiebesök gick tiden snabbare än vanligt. Ni som inte tagit er till Maxi Högskolan för ett studiebesök tycker jag skall ta er i kragen och pallra er dit, det finns mycket intressant att se haha.. Ni som redan har varit där, och som fått en guldstjärna i protokollet för det är hjärtligt välkomna tillbaka! Slutade kl 20 igår och fram till tolv satt jag i en fantastiskt skön soffa (betydligt bekvämare än jobbstolarna i kassan!!!), åt kladdkaka, skrattade och umgicks med en god vän - tack för den kvällen!
Jag skulle tagit en tur till gymet i morse men blev övertalad att stanna hemma och ta sovmorgon istället. Vaknade vid halv åtta först (är nog inprogramerad på den tiden) men det var ruskigt skönt att vända sig om och sova i 2½ timme till. Dock drömmer man så mycket konstigt där på morgonkvisten, men det var roliga drömmar iaf, haha.. Nu har klockan nästan hunnit bli tolv och jag funderar på om jag ska göra något vettigt innan klockan blir halv två och jag måste köra in till jobbet, hm... just nu lutar det åt att ta en kopp te och krypa ner under filten i soffan tsm med min bok. Inte fy ska det heller!

Förresten, idag kommer fröken Wallén ner till Halmstad för vad jag har förstått en weekend i vår fina kuststad. Dock kan man nästan garantera henne en regnig helg med tillhörande storminslag men, men vi gillar den svenska sommaren!! Skall försöka hinna med en dejt med Maria mellan jobbpassen för att prata minnen och framtid, alltid lika mysigt :)



Sötnosar!!

Kommentarer
M säger:

tack själv!

2009-07-24 | 13:52:49
King Luoi säger:

haha det var inte igår den bilden togs, café 60 va?

puss

2009-07-24 | 15:06:41
Andréa säger:

Ja visst var det café 60 Luoi, på den gamla goda tiden =) Jag saknar dig, vi får höras nån dag!!

2009-07-24 | 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback