Reeeeeeeeeeeeeeegn

Regn, regn, regn... börjar bli trött på att inleda alla inlägg med detta konstaterande!
Men jag är inte bitter så jag drar iväg till Falkenberg för lite samkväm (skulle ju användas så mycket som möjligt, eller hur var det nu M!? :D) tsm med malin, min barndomsvän som slagit på stort och skaffat hur, gått och förlovat sig och ska nu gifta sig nästa sommar. Det känns helt enkelt som att vi har lite att ta igen sen sist, haha..
Klockan 14.00 stämplar jag in på Ica Maxi å sen väntar sex timmar av leenden och glada kommentarer till kunderna. Dock är jag ovanligt pepp inför dagens jobb, vad har hänt? :S



Ge mig sol, värme och härliga dagar vid havet..... NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback