Ledigheten är snart över :S

Nu är snart min sista lediga helg över och ångesten över att börja jobba kommer sakta men säkert smygande. Imorgon klockan 15.00 drar det hela igång och sen har jag väl i princip 3 lediga dagar TOTALT på tre veckor men, men, pengar är ju alltid bra att ha så det är bara att koppla på trevligheten som man måste ha som kassör och sen köra på!

Sista helgen har då tillbringats dels på en uteservering med ett bekant ansikte från Universiaden och även på Sannarps IP där det fanns tre bekanta ansikten från Universiaden. Vår allas "Längdhopps-Hans" slutade trea idag, inte fy skam tyckte jag men det var tydligen för kort för att han skulle vara nöjd.. men jag gladdes åt hans tredjeplats iaf :)

Snart ska vi bege oss ner till skåne för att titta på valpar då min mor nog har bestämt sig för en ny liten valpis i början av augusti. Detta leder ju till många namndiskussioner och de som är hetast just nu är Astrid eller Inez, vad tycker ni? Skall iaf bli väldigt mysigt att gosa med söta 5 veckors valpar hela eftermiddagen, det är sånt som gör att man mår bra =)

I övrigt saknar jag mitt landslagsgäng!!! 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback