Hemsk morgon!!

Usch vad min dag började dåligt och det hela började med att klockan 07.28 ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde jobba, de fick ett stort NEJ och jag vände mig om för att somna om men nähä, då har vår granne bestämt sig för att börja klippa häcken med någon elektrisk maskin som lät som en hel traktor så det blev ingen mer sömn för mig, suck suck suck!

Dock blev det mysfrukost med familjen och sen skulle jag bara logga in en snabb sväng på msn för att kolla min mail och då skriver Viccan att Becca ska simma sin första start i VM typ 5 minuter senare. Det var bara att slå på tv:n och sen satt man här och var nervös i ca 1 minut för att till slut kunna andas ut och vara glad över Beccas nya personbästa på 100 m bröstsim, grattis grattis =) Får bli att man kilar upp på Lena & Magnus hotellrum på lördag för att se henne simma 50 m också, får säkert med mig Marcus också så då ska vi sitta och hejja!!

Har sedan under dan hunnit med både ett gymbesök, ett besök på banken, lunch med föräldrarna och shopping på Flygstaden. Sen däckade jag verkligen i soffan innan Bea messade och frågade om vi skulle mötas i stallet vid halv sju. Ojojoj tänkte jag och kunde inte se mig själv på hästryggen men en timme senare satt vi till häst igen och vi hade en toppenrunda idag också!! Idag träffade bara på trevliga och hjälpsamma turister som gav oss vägbeskrivningar och glada tillrop när vi red förbi. Tyskarna vinkade hysteriskt från sina bilar, de tycker väl det är exotiskt med hästarna eller nått, haha.. På torsdag blir det långritt med fika....... om det inte regnar för mycket vill säga :S

Har lovat Becca att skriva ett inlägg om Universiaden också, jag lovade ju det i ett tidigare inlägg.. ska försöka samla ihop den där tiden i ett inlägg någon gång under morgondagen hade jag tänkt, vi får se hur det går ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback