Grillat!

Dagens arbetspass gick kalas! Dock hade jag skoskav vilket var mindre rutinerat av en van maxiarbetare som valde obekväma skor, inte bra.. får bli ändring på det inför morgondagen för då blir det ett längre pass vilket innebär att man MÅSTE få komma ut på golvet ibland och plocka varor och då vill man ha bra skor :)
När man sen kliver innanför dörren här hemma och är lagom trött i huvudet efter jobbet så står bordet färdigdukat och våra grannar är där på grillmiddag. Det är bara att sätta sig ner och hugga in på all god grillmat som det bjöds på.. det finns helt klart fördelar med att bo hemma, haha!

Imorgon jobbar jag 7½ timme men slutar redan klockan 15 så då skall det hittas på nått kul där på em/kvällen. Det blir till att träffa Maria och gänget, förmodligen ute i Tylösand om vädret tillåter. Dock blir det en nykter tillställning för min del för jobbet kallar redan kl 8 på söndag men vi ska nog ha skoj ändå!

Måste bara avsluta med en bild på "Team -87" från Slovenien. Jag och min vän Aida bakom galler, hihi. Lånar den av Lena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback