Glömde ju berätta den stooora nyheten :D:D

Glömde ju skriva att jag förmodligen har löst mitt partyproblem på beach-sm och det var en tråkigt jobbitd mellan 17-22.05 på lördagkvällen: Inte kul tyckte jag!
Så idag hade jag samlat mod och gick in till min kassaledare och sa att eftersom den tiden inte fanns med i mitt första schema har jag redan bokat upp mig den helgen och kan inte jobba, hur löser vi det? Jag hade ställt in mig på en fight men L säger bara "Jaha, jag förstår... men då skriver jag en lapp här om att du inte kan jobba den lördagen". Å sen var det inte mer med det, hyffsat chockad jag var eller!! Dock behöver jag nog dubbelkolla det där 70 ggr om jag känner mitt jobb rätt, men det började ju iaf bra :D
Detta betyder att det mycket väl kan bli en tokhärlig helg med underbara människor... åå vad jag längtar!!!



Så här glad blir man när man inser att man nog är ledig på beach-SM!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback