Ett avslutat kaptiel...

Igår packades det sista ur lägenheten i Edsberg och jag låste dörren för sista gången. Jag är ju en nostalgisk människa och jag måste erkänna att en bit av mig tyckte faktiskt att det var lite sorgligt. Jag har ändå bott i Edsberg i tre år och det har hänt mycket under åren.. Jag har gjort ett oändligt antal träningar nere i sporthallen, druckit otroligt många koppar te tillsammans med goda vänner, tagit  många långa promenader längs med viken och trivts riktigt bra på en plats som jag hade börjat kalla mitt hem. Jag kommer att sakna Edsberg och den charmen som finns där men man måste gå vidare och jag är säker på att det som väntar och som också kommer innehålla träningar, tedrickande, goda vänner och långa promenader kommer att bli minst lika bra om inte bättre :) 
Samtidigt som ett kaptiel av ens liv avslutas så påbörjas ett nytt och om ca 4 veckor kommer mitt nya kaptiel att starta och jag kommer göra det nere i Ängelholm tillsammans med stjärnorna som bor där. Jag tror inte riktigt att jag förstått det ännu, men för första gången på 6 år är jag inte särskligt stressad över att halva sommaren har gått för jag kommer även i höst ha nära till allt det fina som finns här hemma. 
Men nu skall jag ta vara på mina fyra (kanske fem!?) sista sommarveckor och njuta till fullo av sol, bad, goda drinkar och skratt tillsammans med fina vänner. För på sommaren skall man verkligen ta vara på tiden tillsammans och njuta av allt som sommaren för med sig, något jag VERKLIGEN skall göra den här sommaren!!  
(Jag hoppas att Lena & Marcus är stolta över min sista mening, jag kanske blir godkänd i min sommarkurs trots allt :P)



En person som kommer att vara saknad i höst!

Kommentarer
sara säger:

im gonna miss ya! men du, har du bytt telefonnr eller? får inte tag i dig.. puss!

2009-07-18 | 14:19:29
Bloggadress: http://welko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback