After Beach

Idag var det en kanondag på Ica Maxi. Började halv nio och det är inte många människor som handlar så tidigt en lördagmorgon så när klockan var nio fattade jag beslutet att gå ut på golvet och plocka varor. Så jag gick där och plockade, hjälpte till i självscanningen och plötsligt var klockan 13.00 och jag hade bara två timmar kvar på mitt arbetspass, wiiieeee!
Efter mitt arbetspass tog jag den gröna faran ut till Tylösand och roade mig med att titta på turister innan Wallén och gänget dök upp lagom till after beachen började. Jag som bott i Halmstadtrakten typ hela mitt liv har aldrig varit på after beachen förr, har nog lite svårt för Tylösand och allt vad det innebär egentligen,.. Men idag hade jag trevligt sällskap i form av Maria och Åsa så det var trevligt värre, alldeles för sällan man hinner träffa dessa fina stockholmsflickor!

Imorgon jobbar jag mitt sista arbetspass innan min "långledighet", vilket innebär att jag är ledig i två dygn, från kl 15 imorgon till kl 16 på tisdag.. woohooo!! Dock skall det hinnas med en massa saker på dom där dagarna och jag ska skriva post-it lappar för nu börjar det bli mycket att ha i huvudet alltså.. Men jag ska även vila upp mig lite och ladda batterierna, för det behövs!



Här har mina after beachpolare på Linda & Fredriks bröllopsfest förra våren, underbara människor!
(Lånade bilden av vår gemensamma vän Lena)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback