1:a dagen avklarad!

Första jobbdagen är avklarad och det gick galant! Det tog väl ca 10 minuter så var man inne i gamla mönster igen och snart kommer jag kunna rabbla PLU-koder som ett rinnande vatten. Känns precis som vanligt på Ica Maxi, dvs ofta som ett organiserat kaos med kunder som irrar omkring och personal som gör sitt bästa för att behålla lugnet, haha.. Något som dock gjorde mig riktigt arg var när jag fick höra att man från och med förra veckan inte längre får byta pass med andra. Det har tydligen varit massa strul med det i sommar så nu får vi stackare som inte ens jobbat i sommar även lida för det här, man blir såååå trött!! Mina planer kring tourfinalen kraschade ganska rejält då det känns sådär att jobba till 21.30 på lördan och sen börja 10.30 på söndan, hur ska man klämma in en fest där!? Dock ska jag försöka smöra lite för kassaledarna och få bort beach-sm lördagen för den var faktiskt inte inplanerad i mitt första schema så jag ska dra en vit lögn och säga att jag ska spela lr nått sånt!!

Imorgon skall jag åka söderut igen, den här gången för att tillrbinga 3 timmar med min andra hälft: LENA :) Blir förmodligen en låång fika på Espresso House med massa skitsnack och mys. Kanske även blir en vända till Minnis häst på eftermiddagen om hon är hemma vill säga.. Annars har jag en ledig eftermiddag och den borde utnyttjas till max då det inte finns så många av den varan. Så är det någon som har tråkigt och vill umgås imorgon eftermiddag är det bara att ringa mig!

Jag borde snart gå och lägga mig, tänkte ta en 20 minuter på spikmattan också för kroppen slits ganska bra av stelt kassaarbete.. Men först en kopp te och lite godis kanske, mums :)



Snygg är hon också min bästaste, bästaste vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback