Snökanoner :)

Idag började dagen med en härlig pannkaksfrukost och sen en promenad i vintervädret.. Jag och Emily gick runt Väsjöbacken och det var fullt drag där med snökanoner och folk som åkte både snowboard och skidor. Såg jättemysigt ut, jag ska våga mig upp på ett par skidor en vacker dag!

Sen har jag städat, kolat åå skidor och lagat mat... även hunnit med en liten ångestperiod över nyår, men men, det som hände det hände och varför skämas? Vi hade ju bra roligt, eller hur Sara!?

Snart är det dax att pallra sig ner till hallen för lite teori och MATCH!!! Jap, idag är det lite herrspelare som får agera engelholm, kan ju inte bli annat än roligt... vi får väl se hur feminina dom lyckas vara ;)
Sen blir det dusch och bastu i hallen inan lördagkvällen börjar.. får se vad den har at bjuda på, kanske bio? kanske något annat trevligt? eller varför inte bara börja tvätta och packa inför GP?

Imorgon drar vi!



Partpinglan no 1: Sara "Biffen" Lindberg

Kommentarer
sara säger:

vi hade kul!! och ikväll åker vi , woho heja sollentuna! och andrea, you are the nr:1 partypingla!

2009-01-04 | 11:59:09
Bloggadress: http://welko.blogg.se/
Cissi säger:

jag tycker det var kuuul, o inget att skämmas över!? kolla peters (patrik?) bilder på facebook? :D haha. puss!

2009-01-07 | 18:04:24
Bloggadress: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback