Nu är jag lugn igen!

Idag har varit en riktigt bra dag, har hunnit med massa saker som egentligen kanske är ganska tråkiga men jag vet att jag blir så fruktansvärt stressad av att ha räkningar att betala, lag at mata eller ett hem att dammsuga så därför tog jag tag i alla mina "måsten" idag!

Den började med att jag lånade familjen Turners bil och körde till Ica Maxi för att storhandla. Lite nervöst var det att köra på dom hala vägarna och dessutom med en jättebil men jag kom fram och kunde andas ut när bilen stod parkerad utanför Maxi. Blev sen en sväng med kundvagn och självscanning och jag älskar att storhandla. Är så mysigt att gå omkring bland varorna och fundera och plocka ner sånt man behöver- men bara om det är lite folk! Idag var nästan folktomt men hittade ju min underbara Sara vid frysdisken så det blev lite skratt och glada miner bland pyttipannorna. Dock letade jag förgäves efter Lovisa som skule befinna sig bland kolonial, men nähä det fanns ingen Lovan :(
Hem och lämna bilen hos Sebbe och dessutom lämna en liten blomma, han fyller ju faktiskt 25 år idag så lite gratualationer fick han av mig! Sen har dagen bestått av städningen, pizzabak, betala räkningar, skicka massa mail till folk angående skolan och så har jag lyckats slänga alla tomkartonger + at jag gåt upp med landslagskläderna på vinden så nu har jag gott om plats här på mina 22 kvadrat =)

Ikväll kommer mina vänner från Engelbrekt, eller iaf Sara, får se vilka andra som följer med.. Vi ska kalasa på hallonpaj (smulis såklart!) med vaniljsås och bara slappa framför tv:n... tacka vettja onsagar, det är dom som gör att man överlever veckan!

Dags för mg att fixa lite kaffe, blir en mumsig stor vaniljlatte för min del idag!


What could be wrong with me holding your hand?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback