Lördagsmys!

En lördag på landet innebar faktiskt en dag i storstan, dvs Halmstad. Lite shopping med mamma som slutade med att jag kom hem med en fin, fin kjol, kanske lite dyr för min ekonomi just nu men jag får använda den mycket så jag väger upp kostnaden liksom... Sen mötte vi upp Eva för en brunch på Scandic och det var mycket gott, att äta hotell"frukost" vid lunchtid är underskattat och jag fick mina pannkakor så jag var nöjd =)
En snabb sväng hos mormor innan jag åkte till Högskolehallen för att spana in när Halmstad spöade IKSU med 3-1, träffade även lite gammalt folk, bla min bästis från högstadietiden, även min granne här hemma i Harplinge: Jessica- mycket trevligt det där!
Precis avslutat middag och handbollstittande, tyvärr blev det ju förlust, men imorgon är det nya tag mot Ungern- hejja, hejja!

Imorgon är det även dags för oss att ta nya tag och inkassera årets första 3 poängare.. vi skall tillbaka till en hall som för 8 av oss har varit hemmahall i massa år, dvs Frejahallen.. Skall bli riktigt roligt att spela och jag hoppas man kan göra några schyssta grejer, plocka massa poäng (Ewa har ju informerat mig om att hon jagar mig i poängligan så det gäller att passa sig, hihi) och sen åka därifrån med 3 fräscha pinnar :)

Nä, dax att mysa lite med familjen.. en sån där mysig familjelördag helt enkelt!


De bästa volleybollarna- någonsin: Alla är vi födda 1987 :)

Kommentarer
Jessica säger:

Ja, det va trevligt att träffas! Så jäkla längesen.. Och matchen på söndagen va betydligt bättre kan jag lova, även om det var väldigt spännande ;) Kram

2009-01-29 | 19:52:16
Bloggadress: http://jessicascrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback