J*vla Håkan!

I samma takt som dom där tre poängen försvann så försvann min röst... jag låter som en alkis och vissa tycker visst att jag pasar i Whiskeyröst med nä du Emma, där håller inte jag med! Matchen idag gick ju inte som den skule, vi va så sjukt nära att nita dom med 3-0 men självklart blir det en femsetare som vi tillslut förlorar pga en domartabbe... jag är snart beredd att utnämna de svenska domarna till något av det sämsta jag upplevt. Hur kan man hita på ett domslut? Man kan ju bara döma på fakta, inte för att man börjar hallucinera- så sjukt trött blir man... Men, men man kan ju se det som Lena såg det: att självklart var det Håkan som ställde till det, han gör aldrig ett rätt den grabben, typiskt!

Veckan som väntar kommer nog bli helt okej hoppas jag. Jag har ju visserligen min hemtna hängandes över mig men jag har ju typ 4 dagar på mig att skriva klart den så det ska väl jag fixa... tisdagen blir "hemtentaledigt" för då är det redovisning inne på skolan och sen är det behandling hos Tor- lovely :)

Helgen kommer bli en av dom bästa på mycket länge... den kommer både innehålla tårtkalas, hermatch, kramkalas med Dommen, bussresa till skåne, kramkalas med d underbara EVS-tjejerna, träffa familjen, pussa lite på Malla & Fliza... ja, den kommer helt enkelt bli sjuuukt bra!

Nu ska jag nog snart gå och sova, måste kurera mig för jag har inte tid att bli sängliggandes i nån jäkla influensa... nä, usch och fy för sånt!

Kommentarer
Wallman säger:

"hemtna"? Förkortning eller stavfel? OM det var en förkortning så slapp du iaf skriva två bokstäver =)



Värst vad ni i damlaget bloggar föressten, har bara sett att Lill-Johan och Albin bloggar av killarna...

2009-01-14 | 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback