GP- det tredje i ordningen!

Hemma från GP och min stora evenmangsdepression börjar sakta men säkert försvinna, men den är lika hatad varje gång den dyker upp... tyvärr tror jag inte den går att undvika!
Alla som frågat hur GP var har fått samma svar: "Underbart, om man bortser från volleybollen". Alla har nog blivit lika ställda och funderat på om det inte är just fö volleybollen som vi åkte dit och det är ju klart det är.. Men när man presterar skit så är det skönt att få en klapp på axeln eller en kram av någon man inte träffat sen i somras, då gör förlusterna lite mindre ont, men bara lite...
Semifinalen gick åt skogen med stooora siffror, kändes aldrig som att man kom in i matchen och man får väl ge all eloge til engelholm som gjorde sitt jobb och kunde gå segrande ur den fighten.
Bronsmatchen gick bättre, men långt ifrån bra.. Skönt at få ta några poäng iaf och få göra av med lite ilska gnom at bakna in bollarna, men att det ska vara så j*vla svårt att vinna, suck!

Men som sagt annars har GP varit alldeles, alldeles underbart... Finns så många människor som jag tycker så fruktansvärt mycket om, det är bara för synd att dom bor alldeles för långt borta. Men kanske gör den där saknaden som alltid finns där i bakhuvudet varje tillfälle till en kram sådär alldeles speciell, för det blir dom verkligen. Det dröjer länge till nästa GP men det fins många datum att se fram emot den här säsongen, jag menar det inte är inte långt til den 18:e Januari då vi åker söderut!! Så sammanfattningsvis tycker jag nog att ha vänner i var enda hörn av Sverige faktiskt är en fördel enligt mig, bara man kan hålla saknaden i styr så :)

Men mina coola lagkamrater här i Sollentuna har jag ju faktiskt fördelen att få träffa varenda dag och det är ju inte alla som har! När man är ute på äventyr med dom brudarna händer det alltid något, att skriva meddelande i kaviar är det inte ala som gör- men vi gör det, och vi gör det grymt bra dessutom, haha ;)
Imorgon är det träning igen och jag skulle tro att vi kommer göra vår bästa träning på länge, så mycket ilska och pepp som ska ut på samma gång- jag är iaf grymt laddad!

Avslutar med en bild på några av mina coola lagkamrater :)


Kommentarer
Falk säger:

Och du är den coolaste lagkamraten av dom alla! Vi ses imorgon vännen, på en träning som ska bli grym. För på söndag, då jäklar ska vi inte förlora mer..

2009-01-07 | 22:52:45
Emma säger:

Alltså evenemangsdepression! Där sa ni nått du och falk alltså! Det är precis vad det är ...Ikväll smäller det=D

Puss och Kram!!

2009-01-08 | 07:39:16
Bloggadress: http://emmaberglundlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback