En dotter!

Igår fick dom här två härliga människor en liten dotter- ett jättestort grattis till
Linda & Fredrik!



Idag är det en perfekt dag för att vara ledig på, det är grått och trist ute vilket leder till att man verkligen inte vill sticka näsan utanför dörren... Så det känns faktiskt ganska bra att sitta här och plugga, dricka te och ibland ta små pluggpauser..

Om ni vill kontakta mig idag så ring helst inte.. varfö inte det undrar ni men det är så svårt att få fram ord när halsen är som den är, vilket leder till det kan vara lite svårt att föra ett normalt samtal.. men jag mår faktiskt bättre än vad jag låter vilket alltid är ett plus :)

Nu har nedräkningen iför söndagen börjat, det är då det smäller- skåne here we come! Bara 6 dagar kvar, och dom ska gå riktigt fort så att det plötsligt bara är söndag å jag ligger på bussgolvet i min sovsäck och sover så sött :)

Nä, dax att fortsätta skriva på min hemtenta!

 

Kommentarer
Melissa säger:

Åh, gratulera dem ordentligt! Det är verkligen inte en självklarhet att en graviditet går väl! Grattis!

2009-01-15 | 01:54:55
Bloggadress: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback