Stinsen!

Idag skiner solen här i Sollentuna och jag är väldigt tacksam för att det är lördag idag vilket inebär total ledighet- ingen skola och ingen volleyboll: man behöver helt klart sådana dagar ibland! Ha börjat dagen med lite skidskytte, älskar verkligen vinteridrott och att äta frukost framför det är det ju bland det mysigaste :)
Om 20 minuter går bussen mot STinsen där jag och Emily skall bränna lite pengar idag vilket också är väldigt efterlängtat- shoppa var väldigt längesen jag gjorde! Kommer även bli en fika på Waynes med en vaniljlatte och någon godsak och förhoppningsvis så joinar Sara L och Falkovic för man kan faktiskt inte ha en hel dag utan sina kära volleybollvänner, hihi...

Ikväll är det äntlogen dags... två av mina höjdpunkter här i livet inträffar på samma kväll.. och det är att få träffa LENA som är oerhört saknad och sen är det ju ta se melodifestivalen vilket också blir mys... men bäst av allt är ju att få krama om lena en massa, kommer bli topp topp toppen!!

Dax att stressa lite innan bussen går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback