Starke Adolf

Idag fick vi ett smakprov av hur starka jag och Sara har blivit under säsongen för idag hände det vi alla trodde var omöjligt!
Vi hade fys efter träningen och skulle kasta medecinboll och vi kör på som vanligt tils vi kommer till de Italienska kasten med den stora bruna med.bollen... Efter två kast så studsar den lite dåligt och vi ser att det blivit en spricka i bollen men vi kör vidare... Det hela slutar med att medecinbollen går sönder och ligger tillslut i två delar på golvet.
Vi är nog helt enekl FÖR starka för allas bästa ;)
(Bildbevis kommer imorgon, jag lovar!)

Idag fick vi även ett nytt namn på vår servmottagningsenhet.. vi har ju alltid varit "The Unit" förrut men idag tog vi steget till at bli "The Machine" och jag är nöjd med uppgraderingen för vi va faktiskt riktigt bra idag... hoppas det håller i sig till på söndag och jag och Sara insåg att om vi gör ett bra jobb i mottagningen så blir det ju en så mycket roligare anfallsmatch så det är helt enkelt upp till oss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback