Match, Marcus och söndagsångest!

Vilken mysig dag det har varit idag alltså och jag gillar verkligen att bara hänga i hallen, är ju helt klart som ett andra hem :) Var vädigt bra för min kropp att gymma lite på morgonen för man är så himla stel- egentligen borde man gymma eller köra yoga varje morgon, tror nog det hade varit bra för mig och min lilla kropp... sen blev det dusch och lite hejjande på mina tjejer som spelade turnering i hallen innan vi fick vår goda lunch- mumma med spagetti!
Matchen mot Svedala var ingen direkt upphetsande hisoria och vi vann enkelt utan att egentligen behöva anstränga oss.. tyvärrblev det för mycket skador då både Carla och Cissi drog till ryggen vilket ledde till att vi avslutade matchen utan libero men våra centrar skötte sig galant! Mina knän mår inte bra just nu men med voltaren i kroppen och is på knäna efter matchen så överlevde jag det där också vilket alltid är bra!

Sen var det herrmatch också mot Örkelljunga och jag hejjade ju lite i smyg på Marcus och Linas kille Fletcher men jag fick lite för många onda blickar från mina lagkamrater... men tycker det är fint att kunna hejja lite på motståndarna också för jag tycker ju faktiskt om dom också!! Men Lilianas kommentar om zigenare va så sjukt onödig, jag pratar med vem jag vill och hon behöver inte läga sig i det... dessutom så tycker jag bra om Marcus, så en kram från honom måste man ju få när han är i stan :)

Ikväll är det söndagsångest som gäller och jag ogillar verkligen söndagar för det betyder slutet på helgen och början på vardagen- suck suck suck.. egentligen kommer det bli en mysig vecka med temavecka på praktiken och lite studiebesök och så men alltid jobbigt att ha en vecka med alla dagar i "skolan"... men jag ska inte klaga för vecka 9 är det sportlov, wooohooo!!!



BigMac!

Kommentarer
johanna säger:

läsergärna mer om zigenarkommentaren?!!

2009-02-16 | 21:27:04
Bloggadress: http://larssonjohanna.blogg.se/
johanna säger:

läser gärna mer om zigenar kommentaren?!!

2009-02-16 | 21:27:17
Bloggadress: http://larssonjohanna.blogg.se/
Anonym säger:

läser gärna mer om zigenar kommentaren?!!

2009-02-16 | 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback