Kladdkaka med mintchokladsmak!

Träningsvärk i mina stackars magmuskler har jag idag.. så idag får det inte bli allt för mycket skratt eller hostande för då kommer jag avlida.. men jag gillar träningsvärk, hoppas bara den försvinner till imorgon (kommer den ju inte göra men drömma kan man ju...) för då är då är det full fart i gymmet igen!
Bollträningen gick snabbt igår och sen blev det dunderfika med Elin som köksansvarig :) Mycket bra fika och jag och emily var sega på att ta oss hem- som vanligt! Men igår lönade det sig för då kom C-G med en hemmagjord kladdkaka med mintchokladsmak. han hade egentligen gjort den till Sara L som fyllde år igår men hon hade redan stressat hem så det blev mer över till oss trötta stackare var kvar- å det gillar vi! Bäst var ändå när Elin precis har fått sin kladdkakebit, lagt på massa grädde och sen tappar hon tallriken upp och ner så all grädde hamnar på golvet i hallen, hahaha... hon är bra den där Elin!

Har ju helt glömt bort att skriva om våra nya fina ROSA resetröjor.. alltså den rosa färgen är inte att leka med men det är väldigt bra med tanke på alla förvirrade juniorer vi har i vårt lag. Nu kommer vi aldrig kunna tappa bort dom på våra resor, vi hönsmammor kan helt enkelt andas ut och dra ner lite på jobbtempot!

Sen måste jag bara avsluta med ett underbart citat nere från södra sverige.. Dom flesta vet väl att jag är den som samlar citat från alla våra landslagsspelare och är man landslagsspelare kan man man alltid komma med, även om det är "off season" (självklart kan alla andra också komma med, så det är bara att börja säga knasiga saker, haha)! Det hela utspelade sig under en filmkväll i Ängelholm där Sara P under hela filmen har pratat om hur snygg Orlando Bloom är och hur kär hon är.. Marcus är inte sen att kommentera det och följande kommentar sägs på engelska eftersom Marta var med:

Marcus: Look at his Gaze!
Sara: NEJ, han är inte gay!

Bra jobbat sara, det är inte alltid lätt med språket men det roligaste av allt var att hon blev riktigt upprörd när hon trodde att Marcus påpekade att hennes livs kärlek var gay, haha... tack för det citat Sara (och för lena som var blixtsnabb med att rapportera) :)

Idag blir det skola - Kista - bio :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback