Kaffe och chokladbit = ny energi!?

Långrasten har precis börjat här i skolan och jag har precis satt på en kanna kaffe medan Sandra är över och fixar en chokladbit på Rudbeck- är det inte ett underbart ställe jag har hamnat på så säg!?
Vi har fortsatt med vår dinosaurieforskning och nu i eftermiddag så är det dax för en av veckans höjdpunkter- skriva en egen dinosång.. jag är tacksam över att Jenny är musikalisk så vi andra kan hålla lite låg profil, haha...

I eftermiddag är det jag som tar bussen ut till Nicke Lanz som förhoppningsvis kan´säga några lugnande ord till mig eftersom mina knän mår skit just nu... Är så rädd för att det ska bli så illa som det var under gymnasietiden, det vill jag aldrig vara med om igen! men förhoppningsvis så hittar vi en bra lösning idag så jag kan åka hem med ett leende på läpparna =)

Ikväll kommer även min underbara vän Annika på besök.. det skall bli middag och kanske lite smulpaj om det vill sig väl. Får fundera på om vi kanske behöver låna socker av snyggingen tre dörrar bort, vore det inte en bra fortsättning på den romantiska komedin som jag håller på att bygga upp!?

Nä, dax att kolla till kaffet och röra sig upp mot sofforna i personalrummet, får hoppas man inte somnar där bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback