Good looking!

Ikväll, för bara nån timme sen så kändes det som jag var med i en amerikans romantisk komedi å det händer ju inte varje dag om man nu säger så!
Jag traskade ut i stora köket för jag skulle hämta min glass i frysen och till min förvåning så hör jag att det är nån i tvättstugan (jag ser typ aldrig något tecken på liv i min korridor) men tänker inte så mycket mer på det utan går ut i köket och hämtar glassen... precis när jag på tillbaka vägen är vid dörren in till korridoren så möter jag en lång, mörk snygg kille med ett väldigt fint leende som hejjar glatt när vi möts... jag blev helt paff men gick med ett leende tillbaka mot min lägenhet.. Tänk att det bor en sån snygging typ tre dörrar bort i korridoren, det är ju bara för bra för att vara sant! Kan ju hoppas att den här filmen slutar precis som alla andra amerikanska filmer- lyckligt, hahaha....

Kommentarer
ann säger:

You just smiled and walked by? It's fiction or you're a fegis

2009-02-17 | 08:02:36
Lovisa säger:

PÅ HONOM ANDRÈA. ATTACKERA REDAN IKVÄLL!

2009-02-17 | 09:15:42
Bloggadress: http://luoi.blogg.se/
Matilda säger:

Nu blir jag riktigt avundsjuk här, vi bor i ett hus med en himla massa teknikstudenter och inte en endaste ser bra ut. Jag håller med Lovisa: På honom för sjutton!! :) kram

2009-02-19 | 11:40:46
Bloggadress: http://matildawikander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback