Ett gott skratt förlänger livet :)

Idag är det inget roligt väder här i Sollentuna.. om man hade varit kommentator i Alpina VM som körs just nu hade man definitivt sammanfattat vädret med de två orden: Dålig sikt!
Men jag och Emily trotsade vädret i morse och gav oss ner till gymmet för att väcka våra sega kroppar till liv och det var verkligen skönt med ett morgonpass!
Dagen har även inneburit kakkalas hemma hos Sara L och nu håller min tvätt på at torka uppe hos Em & Sebbe för vår tvättmaskin är trasig så jag får låna tvättid av dom, tusen tack :)
Ikväll bär det av till Sanam på fest, eller jag ser det mer som kalas för jag ska vara spiknykter och gå hem tidigt men et ska bli mysigt att träffa gänget igen + lite av Sanams vänner och bekanta... sen blir det en tidig kväll som förhopningsvis avslutas med hemkörning av "taxichaffisen" Jakob =)

Igår på matchgenomgången var nog Johan både trött och lite stressad då det blev väldigt mycket fel som vi (som också va ganska trötta där på fredagskvällen...) skrattade väldigt gott åt... bland annat så spelar Sara Lindberg servmottagning och hennes syrra Sofie Lindberg är med i anfallet, haha... Johan sammanfattade det med "nu har det kört ihop sig lite", jag och Sara knäckte oss verkligen!!

Dax att koka soppa och fixa lite inför kvällen... ha en underbar lördagkväll allihop :)


Glada miner var det även igår :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback