ELIN!

Då var det snart dax att gå ner till hallen med all packning som ska följa med till Gislaved.. sovsäck och kudde är ett måste om bussresan ska bli bra, längtar redan att ta en liten lunchvila där på golvet samtidigt som det är bra musik som spelas i Ipoden! Men innan vi sätter oss på bussen blir det en promenad längs med vattnet, helt klart en av mina favoritplatser här i Sollentuna... vi har insett att kropparna mår nog lite bättre av att sita på en buss om om har fått vara ute och röra på sig lite innan så det kör vi på idag :)
Sorgligt men sant är att Elin inte ska åka med till Gislaved :( Eftersom coacherna bestämde att hon skulle stå över matchen kände hon att det var bättre att stanna hemma vilket jag verkligen förstår men jag kommer helt klart att sakna henne på bussen idag!! Det är så roligt ibland för jag kan koma på mig själv att sakna folk på bussen som spelade här under mitt första år som typ "Där är Lenas plats" eller "Ja men Annika kommer snart, hon är bara inne å köper kaffe".. det är ju för väl att jag inte säger det där högt för då hade nog mina lagkamrater börjat undra om jag ser i syne ;)

Dagens match kommer bli rolig.. jag hoppas verkligen att vi kan ha med oss energin från i söndags för då var det riktigt roligt att spela volleyboll :) Men om bara "The Machine" sköter sitt jobb så kommer alla andra ha en rolig dag på jobbet idag och det är ju aldrig fel! Sen hoppas jag på en och annan "Ace, ace in your face" och kanske nån "Ojojoj, ojojojoj"- å vad det ska bli skoj att spela :D

Nä, dax att hälla upp kaffe i termosen och bege mig mot hallen- see you tomorrow! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback