Effektiv!

Livet utan dator är nyttigt för mig för jag får så väldigt mycket gjort när jag inte kan sitta vid msn eller kolla mailen hela tiden.. som idag har det packats upp en flyttkartong, skrivits vykort, fixat räkningar och börkat fylla i blanketten för bostadsbidrag.. dessutom blev det en god fisksoppa till lunch och den avnöjts framför skid-VM!
Nu sitter jag uppe hos Emily för att få mitt dagliga databehov och snart ska jag gå ner till Figges för att möta upp de två söta damerna E- Emily och Ellinor.. vi ska kalasa på varsin semla för idag är det faktiskt fettisdagen å det ska firas!

Nu har jag även bestämt mig för att bege mig ut på en liten resa så här under mitt sportlov.. det blir som planerat med destination Örebro och sovplats det står Aida för.. så bra när man kan resa lätt, det enda jag skulle ta med mig var ett glatt humör och man kan ju inte vara annat än glad när man får träffa de härliga 87:orna!

Idag satt jag och kollade igenom alla volleybollatriklar som jag samlat på mig och jag fick verkligen rysningar när jag läste om SM-guldet och allas kommentarer kring det, vilken underbar tid det var! Saknar Joe också, han hade ju dom klockrenaste kommentarerna av dom alla, som när han sa att "värvningarna från gymnasiet var the real thing", haha det var jag och Dommen det- han kan inte ha haft så höga förväntningar på oss efter provträningen :P
Men om min och Lenas plan går i lås kanske det kan bli att återuppleva det där, å då tänker jag inte på SM-guldet ;)

Kommentarer
Anonym säger:

Kommer bli en bra utflykt :)

2009-02-25 | 16:06:50
Lena säger:

Ja oj tänk om vår dröm skulle gå i uppfyllelse Andrea...wow säger jag bara!

När sa joe den härliga kommentaren? Värvningarna från gymnasiet är the real thing! ha ha så klockrent. Och han hade ju rätt, vi gjorde ju de bästa värvningarna från er kull.

2009-02-25 | 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback