Det ger mycket mer än du tror

Dagen idag skulle innehållit praktik men det var planeringsdag på skolan vilket betydde en helt ledig dag för mig vilket jag inte tackar nej till precis... blev en mysig dag med fika på Figges tillsammans med Emily å sen hem och pyssla lite å städa iordning i min lilla lägenhet... dessutom pratade jag med Lina och det var verkligen mys, var längesen vi pratade om livet och förra året gjorde vi ju det var eviga dag eftersom vi bodde tillsammans så det var välbehövligt... som Lina sa så måste vi ses snart så vi kan dricka blåbärssoppa tillsammans- det är det som gör livet värt att leva, hihi ;)

Träningen idag kunde inte börjat sämre eftersom alla är fruktansvärt irriterade över D så rann det över för Carla under uppvärmningen, den tjejen kan bli arg alltså men hon sa nog det hela laget kände... måste ändå säga att vi är ganska tålmodiga, jag hade nog också flippat ur om jag hade fått en spark i ansiktet så munnen blödde, ojoj vissa dagar blir man bara lite trött! Tittar man på laget idag så kan man inte tro att vi spöade Örebro igår, alla var sega och ganska lama men det blir väl lätt så efter en sån urladdning men imorgon är en ny dag med nya möjligheter å vi måste ladda om för på onsdag ska vi ner och spela mot småländskorna å det blir ingen lätt match!!

Idag MÅSTE bli en tidig kväll för jag vill inte uppleva en sån trötthet som jag kände idag även imorgon... men än är det lite tidigt att gå å lägga sig för jag är inte ens trött, så nån timma till kan jag nog hålla mig vaken :)


Har någon nånsin påstått att vi är normala?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback