Depp

Usch, idag är en sån där dag då jag helst av allt bara vill krypa ner under täcket och sova för att sedan vakna upp och må mycket bättre!

Egentligen har jag inte så mycket att klaga på i min tillvaro men ändå känns livet kast just nu... jag orkar liksom inte längre på nått konstigt sätt. Jag brukar vara positiv men idag har jag en deppdag då allt jag tar mig an känns otroligt jobbigt :(

Hoppas verkligen att gymet med Lena får mig på bättre tankar, är det någon som kan göra mig glad så brukar det ju vara hon :)


Kommentarer
saara säger:

du är saknad. och ditt brev är cokså saknat ;) pussåkram. hoppas du är glad igen.

2009-12-10 | 19:40:57
Bloggadress: http://welko.blogg.se/
Lena säger:

Men du gulle! Du blev ju gladare efter gymet också! Hihi du e söt du, söt som en hel sockerkaka!!

2009-12-11 | 13:52:01
Matilda säger:

Fina, fina Andrea! Hoppas det är bättre nu och blir du deppig igen så gå in och kolla på foton på facebook från våra fina äventyr med landslaget. Det peppar alltid upp mig! kramar

2009-12-11 | 21:32:41
Bloggadress: http://matildawikander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback