Vilket sätt att vakna på!!

Först trodde jag att jag drömde men icke, jag var helt klarvaken och det låg så mycket sanning bakom det här som det bara kunde: Klockan halvåtta i morse bestämde sig några arbetare att börja klippa häcken utanför min lägenhet med någon elektrisk maskin som lät som de var inne i mitt kök och jobbade!!! Jag var inte helt nöjd med att vakna på det sättet, men men, hoppas dom har klippt klart nu iaf!

Har plockat och pysslat mest hela morgonen för klockan 10.00 komer det en herre från Melin´s och besiktigar min lägenhet. Jag vill ju gärna att han skall komma åt och se om det är några skavanker. Vill ju inte få betala och fixa något som redan fanns här när jag flyttade in liksom! Tror jag har kollat det mesta nu men det enda är att vi behöver flytta soffan för den är för tung att flytta själv!

Blir mer pyssel under dagen och sen kl 13.30 skall ag vara på min praktik för ett möte och lite introduktion. Känns lite nervöst men det kommer säkert bli bra :)


Kommentarer
Gunilla säger:

Hej Andrea!

Emmas mamma Gunilla som skriver. Tittar in på din trevliga blogg i bland. Vad kul att se att du har fått det så bra nu när du flyttat tillbaka till "framsidan". Önskar dig all lycka och välgång med dina framtida bestyr i livet. Gunilla

2009-08-28 | 18:24:26
Andréa säger:

Tack så jättemycket Gunilla :) Ge Emma en stor kram från mig så hoppas jag att vi ses när vi spelar i Sollentuna! Kram

2009-08-28 | 22:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback