Som ett brev på posten...

Den här veckan är den första på jag vet inte hur länge, kanske två månader drygt som jag verkligen kan koppla av totalt. Även om jag haft lediga dagar innan så har det alltid varit något som ska fixas eller man ska iväg på det ena eller det andra. Allt har ju varit frivilligt och jag har haft otroligt roligt med alla som jag träffat under minda lediga dagar/kvällar/nätter och de har nog bidragit till at jag orkat med jobbet!
Men nu har jag släppt allt, både mentalt och fysiskt (förutom lite gym & löpträning) har jag börjat koppla av och vad kommer då som ett brev på posten? Jo, jag går och blir SJUK!! Jag är i princip aldrig sjuk men i tisdags smög sig halsontet på och nu sitter jag här med ont i halsen, snuvig näsa och ett huvud som väger bly, usch och fy för det säger jag :( Men det är bara att dricka honungste, ta de magiska pillerna Esberitox och sova massor så hoppas jag att det blir bättre!!!

Idag beger sig vår världsstjärna ut på nya äventyr och lämnar västkusten för den här sommaren. Har haft en toppensommar tsm och det är klart att det är tråkigt att han åker iväg till Ryssland så där, men det är så det blir när hösten och vardagen närmar sig. Tack för en toppensommar Marcus, vi kommer sakna dig här hemma!!!



Kommentarer
holm säger:

typiskt, sådär är det alltid, när man slappnar av tycker kroppen att man har tid att bli sjuk, säger då det.. krya!

2009-08-13 | 23:43:18
Bloggadress: http://pealsoflaughter.blogg.se/
M säger:

tack själv Andréa och mina andra goa vänner!har varit en fantastisk sommar och jag saknar er redan jättemycket!!!!!

2009-08-16 | 23:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback