Long time no seen!

Nu var det ett tag sen sist och det har hänt en del måste jag säga!

Igår var det picknick på stranden tsm med Minni, Lena, Anna och Anastacia. Cyklade ner och bredde ut filten bakom en sanddyn och sen var det bara att njuta av solen och värmen. Fika bleve det ju också såklart, kaffe och hembakade bullar blev det vilket inte var helt fel :) "Fika" är ett av de svenska orden som våra öststatstjejer fått lära sig, ett enormt viktigt ord enligt oss!!
Träningen igår var seg, seg och återigen seg.. mest bara för att det först var säsongens första fyspass (jobbigt men kul!) och sen blev det massa hopp på träningen.. kan säga att min hoppfloat inte var så bra i slutet, blev inte så mycket "hopp" i den sista 10 min, hahaha...

Idag har det blivit uppackning, promenad tsm med Minni, skriva lägenhetskontrakt nere i stan, cykla till järnvägsstationen och köpa tågkort, handla på ica, äta middag hos Sara och sen avslutades dagen med ett fyspass.. många postit-lappar som blivit slängda idag :)
Jag börjar verkligen tycka om den här staden trots att jag inte bott här så länge.. allt känns så hemtrevligt, cyklister överallt, ån som rinner genom staden och gångavstånd till alla goa lagkompisar, kan det bli bättre!?

Mycket på gång nu och mycket träning blir det.. men med det här gänget blir det en rolig resa, det är iaf nått som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback