Jag har käkat pannkaka!

Frukosten idag bestod faktiskt av pannkakor å då satt jag och tänkte på gänget och alla interna skämt som funnits under sommaren, underbart!! Några av dom kommer definitivt lea kvar under hösten också :D:D

Idag har jag äntligen tagt tag i mina flyttlådor och såt och pysslat i garaget med lådor, lappar, kläder och kastruller i en enda röra.. men jag tror det blev ganska bra tillslut och imorgon ska jag ta tag i allt som varit uppackat under sommaren! Har bestämt mig för att ta med det stooooora matboret ner också, skall bli intressant att se om det får plats i lägenheten. Men om det får det så vore det verkligen guld då jag kan bjuda många människor på middag, ha halva bordet till plugghörna och bara känna at man har gott om plats!! Men det återstår att se....

Annars har dagen innehållit både gympass och sen en cykeltur i Harplinge för at leta efter grannens bortsprunga hund. Som tur var hittade vi honom innan han hunnit för långt, kunde slutat illa annars :S
Kvällen skall tillbringas i soffan framför friidrotten och sen ska jag toppa den här kvällen med Zlatans debut på Camp Nou- det är stort! Ännu häftigare blir det ju eftersom jag fakiskt stått på den arenan och firat Barclona när de vann Champions League 2006, härliga minnen som kommer fram :)

Avslutar med en bild som nu blivit tradition för mig på förmiddagarna: Kaffe i trädgården med en busande valp runt fötterna!


 



Kommentarer
Yvonne säger:

Hej! :) Jag måste haft fel adress till fujifilms bloggerbjudande, men nu är det fixat!



http://www.fujidirekt.se/blogga/



Lycka till den här volleybollsäsongen!! Blev det Ängelholm? :)

Kraam!

2009-08-20 | 13:14:23
Bloggadress: http://yvve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback