Fotoboken!

Fick ett tips via en volleybolltjejs blogg att fujidirekt hade ett erbjudande om en fotobok, vilken bra idé!!

Fujidirekt har ett erbjudande där alla bloggare kan få en gratis fotobok om de skriver minst 100 ord om boken på deras blogg. Fotoboken är som en vanlig bok, men du får bestämma själv hur den skall se ut. Man använder sig av ett program på deras hemsidan för att designa sin fotobok och sen får man hem en helt egendesignad bok. Det blir som fotoalbum i bokformat :) Det är ju en perfekt present om man vill ge sina vänner eller sin familj fina minnen att spara. Jag vill dock behålla min för mig själv då jag direkt fick tanken på att göra en bok från landslagssäsongen 2009 då det verkligen är ett minne jag vill bevara!!

Om ni vill delta i det här så klicka bara in på följande adress och följ instruktionerna: http://www.fujidirekt.se/blogga/

Disponera ytorna som du vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback