Fin dag

Idag har varit en sån där underbart mysig dag hemma på Vibäcksvägen!!

Förmiddagen var kanske inte den bästa stunden då 9 veckor gamla Astrid ville leka heeeeela tiden och jag ville bara sitta i soffan, dricka te och försöka bli kvitt min förkylning (som by the way är bättre nu :D). Jag skulle kunna ha sålt en billigt då men sen när hon tittar upp på en med sina mörka ögon och svansen går som en propeller för hon är så glad öve att se henne så smälter jag och vill ha kvar henne!!

Klockan 12 dök min barndomsvän Malin upp. Vi som känt varandra sen jag var 4 år har alltid något att prata om och det blev en god lunch med efterrätt i form av mumsiga muffins. Lek och bus med Astrid i trägården hanns också med innan hon behövde åka hem mot sambolivet i Falkenberg.
Lugn och ro en timme innan det blev fika nr 2 tsm med mamma, grannen Eva och hundtränarkompisen Sandra. Sitta ute på altanen med solen värmandes på axlarna och prata hund, jobb, skola och bara skratta är underbart ibland!

Dagen skall avslutas med tacos och film. Pappa är ju i Stockholm med jobbet så vi ska ha tjejkväll här hemma tsm med Eva, trevligt värre ska det bli!!

Imorgon är det jobb som gäller, 11-18.. då kommer ja verkligen få tänka på att jag får betalt för 13 timmar och det är goa pengar i höstmörkret.. Jag SKA överleva morgondagen trots förkylning och andra åkommor!




Att sakna någon innebär att man har någon att tycka om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback