Valborg

Ber om ursäkt till mina 30-40 läsare/dag över att jag inte uppdaterat på toklänge men har inte riktigt velat prioritera bloggen men nu gör jag ett tappert försök, man vet aldrig om håller i sig!

Här i Stockholm är det sol, sol och åter sol och det är heeeelt underbart!! Jobbar på med brännan men det är inte alldelses lätt då det är lite kyligt för bikinin men i ansiktet är det fin färg som står på önskelistan och det går framåt :)
Ikväll ska det firas Valborg hemma hos Holm i Edsviken.. det är lite kyligt i luften idag men med varma filtar tror jag på en kalasbra kväll.. kommer ta det lugnt då vi laddar inför festen på lördag :D

Nästa vecka kommer bli en bra vecka på många sätt! Jag går bara i skolan 2 dagar (varav ingen av dagarna är på LHS), min underbara vän Lena kommer till Stockholm, landslagsläger, och nu kanske även fröken Wallén kommer och hälsar på oss ute på Bosön, mycket trevligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback