Stay with med, stay with me...

> Rehaben är avklarad
> Tvättmaskinen jobbar för fullt
> Jag är pigg och utvilad och dessutom skiner solen :)

Idag är det biologi som står på schemat och jag hopas på en rolig lekion, eller iaf inte lika seg som gårdagens för det var olidligt jobbigt.. tror att det är ett tecken på att jag behöver sommarlov NUUUUUUU!!
Efter skolan blir det en tur i sollentuna centrum för att inhandla lite nödvändigheter inför kvällen och sen går jag direkt till det Engelbrektska huset för förfest.. vi tanter ska titta på "Så ska det låta" medan juniorerna tränar och sen blir det gemensamt röj innan vi drar oss in mot söder och nått ställe med 90-talsmusik, woohoo!
Idag vill jag bara släppa alla problem och ta bort de där stora klumpen som sitter i halsen av en rad olika anledningar. Jag vill kunna ha sjukt roligt och leva i nuet, om så bara för en kväll - går det? Jag hoppas det med hjälp av mina underbara vänner här uppe!!

Jag har så många olika blogginlägg som jag vill skriva men nu måste jag hänga tvätt, äta frukost, planera kvällens outfit och dessutom gärna hinna dra en sväng med diskborsten också.... vi hörs!




Inga garderober idag Sara, men kanske några djupa samtal på annan plats!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback