Säsongens viktigaste vinst ;)

Idag var det match mot J-SM laget och vi gamingar ställde upp som motständ vilket visade sig vara riktigt roligt.. vi vann matchen med 4-1 och det set vi förlorade gick sara och emma centrar, jag var ibero, falk och D var spikers och emily var höger. Det var bara Carla som vi behöll på sin vanliga position. Men vi kände också att vi ville ha lite utmaning i vardagen :) Min liberokarriär är dock över lika fort som den börjat och jag är ju trots allt spiker och där trivs jag bäst. Lite enformigt att bara spela tre positioner när man är libero!

Idag vann mina godingar sin andra final också så ett stort grattis till dom!!!!!! Hoppas på guld i Rönnehallen på söndag då så dom kan festa av sig en vecka och sen vara sociala och komma på stockholmsbesök :)
Dock har jag mina funderingar på att det inte gick lika bra i Grekland tyvärr... ett FAAAAAAAAAAAAAAAN på msn säger det mesta och jag tänker nog inte fråga hur det gick, känns inte riktigt läge för det :S

Ps. Imorgon är det partaj med brudarna, wiiiiiiieeeeee :D:D:D:D Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback