"Pastan sjunker - Heeeeelt oroligt!": Alex, 8 år

Underbara, underbara fredag!!

Dagen inleddes med VFU och idag gjorde vi lite experiment och mina elever var så duktiga!! Visst att jag hade mina funderingar om deras naturvetenskapliga sida men att de skulle vara så här duktiga blev jag nästan lite paff över.. så glad över att fåt vara i den här klassen. innan jag skulle gå till bussen fick jag en fin bukett med rosa rosor av eleverna/handledarna och en teckning där det stod "Tack för den här tiden Andréa" å sen hade alla barnen skrivit sina namn på den, jag blev riktigt rörd - så underbara dom är!!

Eftermiddagen spenderades tillsammans med Ulf på söder.. först lunch på medborgarplatsen och sen fika på muffinsfabriken, mums! Han är för roig den där Ulf, och att prata om Halmstad tröttnar man aldrig på. Dessutom bjöd han in oss på grillfest i Vilshärad till sommaren vilket skall bli riktigt roligt!

Har tagit mig en kort löprunda och sen kört rehab på balkongen nu ikväll.. sen är det städning, tvätt, middagslagning och så ska jag kila ner till ica och köpa godias till Så ska det låta.. man måste få mysa lite så här på en fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback