"På sommaren blir Halmstad till en pulserande riviera..."

Jag håller på att jobba med mitt skolarbete om landskapsgrundämnen. Jag har Halland (såklart!) och då blev det natirum som jag ska presentera på ett kreativt sätt.. Eftersom det mesta i Halland handlar om turisterna så ska jag göra en turistbroshyr och presentera Halland utifrån natriumets perspektiv, låter kanske lite flummigt men hoppas det ska bli bra.. när jag satt och letade info så kom just meningen som finns med i min rubik upp och jag måste nog få säga att jag håller med, den pulserande rivieran som det blir här i Halmstad är ju inte fy skam ;)

Dax att köra lite rehab innan det är dax att åka ner till Skåne igen, vad som skall göras där berättar jag mer om nån annan gång... ha en underbar onsdag alla vänner :)



En fin solnedgång i Ängeholm en lördagkväll i april


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback