Finally :)

Äntligen, äntligen, äntligen är det fredag... eller ja, imorgon iallafall :)

Dagen idag inleddes med ett besök på Sophiahemmet och ultraljud för mina stackars onda knän.. hon som gjorde undersökningen var ju så bra och när hon dessutom ger en ett positivt besked så blir man bara så lycklig.. jag hade ställt in mig på det värsta men på henne lät det som att rehab kunde hjälpa.. nu ska man inte vara för glad ännu för min läkare har inte tittat på bilderna ännu men om hon har samma inställning så blir det till att tillbringa våren med sjukgymnasterna på Artro - det finns verkligen hopp om Universiaden, wiiiiieeeee =)=)=)

Igår fick jag se mina underbara vänner från Skåne.. dock han det bara bli en snabb kram av Lena, Minni och Lina för deras plan skulle lyfta 45 minuter senare.. men är det då inte underbart att lör-mån ska tillbringas i Ängelholm vilket innebär en massa kramar och mys med dom, och allra mest med Lena så klart :)

Snart kommer Em över på en fika... får bli vaniljlatte och sen ska jag nog slänga in en smulpaj i ugnen också- mumma!
Förresten, nu är det vååååååååååår - och jag gillar det skarpt!


 

Kommentarer
Jessica säger:

hm... snygga glasögon du, det råkar vara så att jag har ett par likadana :P Men det kanske inte är så förvånande egentligen, vi Harplingbor är ju ganska lika ;) Hoppas allt är bra med dig??



Puss och kram Jessica

2009-04-02 | 20:41:17
Bloggadress: http://jessicascrapping.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback