Det blir en dag på stranden :)

Igår åkte jag ner till Ängelholm för lite quality time med mina vänner här nere i södern.. när jag klev av tåget insåg jag att jaha, här är det sommar! Jag och Lena åkte direkt ner till stranden där det redan låg massa brudar i bikini och njöt av solen.. som tur var hade lena med shorts och lina bjöd på en bikiniöverdel så blev den dagen räddad också :) Det var verkligen sommarvärme och det var så underbart att ligga där och sola, käka våfflor och bara umgås- stranden slår allt! Vattnet var dock lite kallt, bara Marcus och Sara som badade: bra jobbat säger jag! Bollade lite med Lena också, beachvolley är ju mysigt- men jobbigt, så det blev bara en kort stund, haha... När "ÖVK-utlänningarna" kom till stranden höjdes stämningen ytterliggare då Brook hade med sig musik, och det var verkligen sån där skön strandmusik- bra initiativ an honom säger jag!
Bestämdes att det även skulle bli middag på stranden så hem, duscha, packa varma kläda och sen åka till Ica för att shoppa loss... tillbringade sen två timmar på stranden under varma filtar och med mössan på men mysigt var det.. och många skratt blev det också under kvällens gång :) Så underbart att få lite tid med er- jag har verkligen saknat er!! I

dag inledde jag och Lena dagen med en promenad i kylan (ja, för idag är det mulet och snålblåst...) men vi fick vår belöning kl 10 när Espresso House öppnade- en vaniljlatte med tillhörande fikmys, hihi... snabbt iväg till Ica och handla frukost och sen hem och stressa lite för att Lena skulle hinna till träningen som började kl 12- men hon hann! Nu har jag drygt 4 timmar att slå ihjäl här hemma men soffan är underbart skön och tv:n erbjuder både kanal 3 och 5 så jag ska nog överleva :) Vid halv fem bär det av till hallen för semi nr 3!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback