Arlanda

Sitter här på terminal 3 och om en timme går panet som (förhoppningsvis) ska ta mig hem till Halmstad.. killen i biljettkassan sa at det var ont om platser på planet men att det än så länge inte var fullt så håll tummarna för att jag kommer med - för nu vill jag hem!

Har haft ännu en biologilektion idag, och även idag var det sex och samlevnad som stod på schemat... kan bli ganska roliga diskussioner inom det där ämnet måste jag säga.. tycker dock lite synd om Niklas som är ensam kille bland oss tjejer, men han gör det bra! Fick även se en snutt av ett avsnitt av Eva & Adam, vilka barndomsminen det väckte :)

Jaha, dax att surfa vidare och så småningom röra sig mot gaten.. ikväll blir det mys med familjen och en massa bus med hundarna som är så saknade just nu... och imorgon får jag krama om skåningarna, wiiiiiiieeeeee :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback