Kalas och GötaKällare

Igår var det kalas hemma hos Emma med mumsig tårta och trevligt sällskap.. enda nackdelen är att det är ju en bra bit till Djursholm och sen att ta sig in till stan tar ju också sin lilla tid, men det löste vi fint.. Vi va väl inne i stan vid halv tolv, dock hade vi tappat halva volleybollgänget vilket var trist men vi som va där kämpade oss igenom staden för att hitta ett trevligt ställe där vi kunde tillbringa kvällen. Blev mest att vi drev omkring och till slut tröttnade jag, elli och kleva på detta så vi tog ett eget initiativ och ställde oss i kön till götakällare... Vi hade ingen aning om vad det var för ålder men vi misstänkte att vi var för unga vilket var alldeles korrekt, det var nämligen 23. Men vakten var snäll och plötsligt var inne :)
Dansade loss till gamla klassiker och det var två låtar som gjorde att mina smilband åkte upp lite extra: Inget kan stoppa oss nu och O´boy- minnen från SM-guldet kom tillbaka där!
Efter ett tag kom både Johannes, Hodor och Ida hugg vilket gjorde att vi va ett bra gäng där på dansgolvet.. men vid kvart i tre var vi trötta och fötterna ömmade så då fick det bli kaffe och hamburgare på McDonalds- mums!
Hemresan gick ju fint, bara det att Johannes hoppade på vår buss i hopp om att komma till Rotebro men nähä det gjorde han inte.. så han fick sig en härlig promenad från sporthallen till Roterbo, man kan ju undra när han kom hem... Själv slocknade jag nog innan jag la huvudet på kudden, men oj vilken lyckad kväll det blev till slut!!

Sen idag har jag tagit tag i mitt pluggande... har typ skrivit klart hela min text, jag är helt imponerad av mig själv.. så nu har jag bara kompletteringsuppgiftn kvar och sen ska min lärare få läsa en liten del av min text å sen är jag färdig med den här kursen.. wooohoo! Men ingen rast och ingen ro för på torsdag börjar nästa kurs, den här gången blir det specialpedagogik...

Nu tror jag helt klart att det får bli lite lunch innan jag nog ska gå en promenad ner till viken för att få lite frisk luft.. sen kanske hitta på något ikväll om jag orkar.. känner jag mig själv landar jag i soffan med lite godis, inte fel det heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback