Glenn, Glenn, Glenn är vår vän!

Igår var en trevlig fredag!

Började med en mycket skön bussresa, 45 minuters extra sömn på buss 526 är vad jag behöver varje morgon för att få bra... sen grupparbete och bara för att vår grupp är så grym var vi klara efter knappt 2 timmar vilket betydde att jag fick åka hem i det fina höstvädret redan klockan 12 =) Sen dröjde det några timmar innan fröken Bergh kom hem till mig för att planera träningen för våra F95:or.. träningen sen gick väl okej, vi har en del att jobba på men jag tycker ändå att det är ett glatt gäng med potential så jag tror på oss!
Sen var det middag, fick gå ner och värma i bowlingen för som jag sagt förr är vår hall en byggarbetsplats vilket nu visade sig i att mikron var borta- suck.. men middag, kaffe och lite choklad innan träningen sitter aldrig fel och oj vad det märkets att det var fredag... humorn var på topp vilket ledde till att vi nu har en ny bekantskap i vårt lag: GLENN... till skillnad från Håkan som är ganska kass så är Glenn överallt där han inte bör vara, detta kan leda till vissa problem men det ska nog bli bra... så vi säger: Välkommen till laget Glenn =) Hahahaha!

Idag är det kalas hemma hos Emma i Djursholm.. lite drygt att åka ända ut dit men det blir trevligt sällskap på bussen så då ska det nog gå bra.. sen får vi se om grabbarna grus pallrar sig in till stan, kanske möter upp dom där inne för att dansa loss! Får dock se om vi kan få in våra juniorer nånstans, annars blir det nått 18års ställe- spelar ju ingen roll, det är ju dansen vi vill åt... å jag hoppas på schlagergolv :D

Annars saknar jag min vän Lena väldigt mycket just nu.. känns inte alls bra att hon är ända nere i Ängelholm å jag är här uppe... jag ska iallafall åka hem om två veckor och då hoppas jag på att få återse min stjärna igen.. till dess får vi klara oss med våra sms och telefonsamtal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback