I have a dream...

Alltså nu har snart hela den här dagen gått utan att jag gjort nåt vettigt, börja tröttna på att det finns alldles för många sådan dagar i mitt liv!
Visserligen har jag hunnit läsa tre tråkiga forskningsrapporter och gjort en ost- och skinkpaj, men det räcker liksom inte riktigt för att göra mig helt nöjd.. känns som jag står och stampar på ett och samma ställe- suck!
Okej, det finns så mycket som är så bra just nu.. tex så spelar jag i ett underbart lag med härliga tjejer som jag bara tycker så mycket om, det är alltid en fröjd att gå till hallen! I hallen trivs jag också väldigt bra, all liv och rörelse som är där, att man lätt kan sitta och prata bort en timme på läktaren och bara umgås med bra människor..
Skolan däremot känns inte så upplyftande just nu. Den är jag verkligen trött på!! Jag vill bara vara klar med min utbildning så jag kan göra annat här i livet, inte bara åka in till Kungsholmen å gå på nån tråkig föreläsning och sen ha ångest över att jag har en examinationsuppgift att skriva...
Jag vill leva min dröm, en dröm som känns så avlägsen.. kanske minst två år ort om inte ännu längre... men förr eller senare kommer min dröm att slå in, för det ska jag se till... så när ni minst anar det har jag flyttat till La France och lever ett härligt liv som fransyska :)

Men innan jag är där får jag njuta av guldkornen i min vardag istället... idag är det dax för ett nytt danspass, men kanske bara blir jag från laget idag, dom andra pallade inte. Men jag sviker inte Inga-Lis i första taget inte, får bli en uppiggande promenad ner till centrum vid sju, sen börjar passet vid åtta... ska bli gött att röra på sig lite idag också!

Imorgon kommer ToraLora till den stora staden Stockholm :D:D På fredag ska vi göra stan genom att besöka olika fik och bara snacka skit. Sen får jag ju även se henne på lördag när hon kommer ut till Vallentuna och hejjar fram oss. Ja för då är det dax för träningsmatcher- woohoo!!


Förra veckans stjärnor på dansgolvet!

Kommentarer
Lovi säger:

haha snygg bild :)

2008-10-12 | 21:31:40
Bloggadress: http://luoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback