Höstrusk!

Idag är det verkligen en riktig höstdag med duggregn och mörker ute, och tro det eller ej så gillar jag det! Det är så mysigt att sitta inne och dricka te och bara mysa i en varm kofta... min slutsats är att jag gillar hösten!
Det blir ju inte sämre av att jag snart ska kila upp till Emily och dricka te, bläddra i tidningar och snacka lite skit.. det är bra att bo så nära varandra alltså!

Idag var jag en snabb sväng på LHS också.. en meningslös föreläsning ledde till att jag gick därifrån efter 1 timme och var hemma igen vid tolvitden. lovely! Känner mig lite småförkyld också, ni vet när man bara väntar på att förkylningen ska bryta ut på allvar. Så nu kurerar jag mig med te och c-vitamin, hoppas att det hjälper!! Hinner ju inte vara sjuk nu!


Så här får man gå klädd idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback