Cupsegrare!

Ja, vi vann finalen mot Lindesberg idag, 3-0 blev det och en godkänd insats...Bara vårt namn som står på den där stora pokalen, för vi vann ju förra året också, alltid kul att vara obesegrade i cupen.. och dessutom har vi inte tappat ett enda set! Vi var taggade och det var ändå lite tryck i hallen, mycket roligare att spela när det är lite folk på läktaren som faktiskt hörs!! Min instas var väl också godkänd, mest nöjd över mina 5 servess, hoppas den servformen sitter i till nästa söndag också :) Sen fick jag ju självklart ett sms från Joe som var där och såg matchen igår: "Var du bäst idag också mvh jjj", vad svarar man på det liksom!? Får fundera ut något riktigt bra, haha :P

Nu är det en sån där jobbig söndagskänsla när man har lite ångest inför veckan som väntar... egentligen är det inge jobbigt alls, jag går bara i skolan en dag, träningsledigt imorgon, roliga träningar hela veckan... men jag längtar så sjukt mycket till helgen bara!! På fredag kommer Carla vilket ska bli skoj å sen på lördag kommer ju Lina & Lena upp till stockholm, två av mina absoluta favoriter, wooohooo :D:D Å på söndag är det match, först ska vi spela å sen grabbarna grus efteråt så då blir det kaffemys på läktaren! Men innan dess ska min tråkiga examinationsuppgift göras, blääähäää!

Känns så bra men samtidigt är det något som saknas, jobbigt känsla det där, hmm... får jag göra något åt, men vad? vad ska jag göra?

Kommentarer
Yvonne Lindahl #4 NVK säger:

Hallåj! Ååh tack så mycket :)) Jätte bra spelat du med och stort grattis till vinsten! Ni förtjänade det.



Kul att fler volleybolltjejer har blogg, hihi. Kram Yvonne

2008-10-20 | 20:08:13
Bloggadress: http://yvve.blogg.se/
Matilda säger:

Grattis till cup-segern!! Två raka... gött! :) kram

2008-10-20 | 22:46:27
Bloggadress: http://matildawikander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback